luni, 10 noiembrie 2008

Despre banner exchange

De cateva luni, schimbul de bannere nu mai e doar o moda a bloggerilor incepatori, ci a inceput sa ia locul clasicului blogroll...La inceput am crezut ca-i doar un moft, insa se pare ca m-am inselat. Foarte multi bloggeri mi-au cerut un banner exchange si s-au aratat extrem de dezamagiti cand s-au izbit de refuzul meu. Le-am explicat ca un banner conduce la cresterea timpului de incarcare a paginii. Pe cei mai multi nu-i intereseaza acest fapt. Pentru ei, cel mai mult conteaza vizitatorii care vin prin intermediul bannerelor care-s afisate pe alte bloguri. Pentru bloggerii noi, numarul vizitatorilor poate creste semnificativ, daca bannerele sunt afisate cum si unde trebuie pe prima pagina a blogurilor mai cunoscute, care au mai multi vizitatori, mai ales fideli. Pentru bloggerii cunoscuti, un banner nu inseamna prea mult, ci maxim 20-30 vizitatori in plus pe saptamana. De aceea, mai toti bloggerii cu cel putin 500 de vizitatori pe zi n-acorda prea multa atentie acestei metode de promovare. De aceea, pe prima pagina a blogului meu n-o sa vedeti prea multe bannere, cu exceptia celor sponsorizate, a unor bloggeri pe care-i cunosc personal si a unor bloggeri pe care-i citesc zilnic. Pentru ca schimbul de bannere e tot mai la moda, o sa acord de-acum inainte o mai mare atentie acestei noi metode de promovare. Voi dedica o insemnare schimbului de bannere, unde vor fi afisate toate bannerele blogurilor care doresc sa faca schimb de linkuri cu blogul meu. In partea dreapta sus va fi gasit un buton, care va conduce catre aceasta insemnare. Asadar, astept propunerile voastre de banner exchange si parerile voastre despre aceasta noua metoda de promovare.


Sursa: Blogatu

Niciun comentariu: