miercuri, 17 decembrie 2008

Cele mai tari momente pe blog cu vedetele tv din România

Mircea Solcanu primeşte mesaje de la gay care vor să se sinucidă, iar Cabral se destăinuie: „Sunt negru şi mă cheamă Neculai“. Mihai Bendeac îi acuză de bădărănie pe soţii Bănică.

16 Dec 2008
Andreea Marin nu iarta cand e provocata
16 Dec 2008
Andreea Raicu si-a anuntat pe blog sfarsitul relatiei
16 Dec 2008
Bendeac ii "rade" pe toti
16 Dec 2008
Un Neculai de culoare


A fost un an bun pentru blogăreală VIP. Unii îşi anunţă despărţirile pe blog, alţii încep răfuielile tot de acolo. Am ales cele mai comice, mai surprinzătoare sau mai şocante postări.

Andreea Raicu şi Tudor Chirilă şi-au anunţat pe blog despărţirea. Ea: „Este o dimineaţă agitată (n.n. 29 septembrie a.c.). Sună telefonul. Jurnaliştii încearcă să-mi smulgă declaraţii suplimentare. Nu mi-a plăcut niciodată să vorbesc public despre viaţa mea personală, am evitat ori de câte ori am putut. Trebuie să vă împărtăşesc şi vouă… ne-am despărţit“. El: „Este public. Andreea şi cu mine am ales să ne despărţim. Am hotărât să comunic această decizie în mod abrupt, aici pe blog, din dorinţa de a evita inutile distorsiuni şi scormoniri ale presei... Publicitate

Este un moment greu pe care dorim să îl consumăm în linişte... E unica declaraţie pe care o fac referitor la acest subiect“.

Prezentatorul „Poveştirilor de noapte“, de la Acasă TV, face, la rându-i, dezvăluiri: îl cheamă Neculai. Cum ar veni, Cabral Neculai Ibacka. „După bunicul meu preotul, Dumnezeu să-l odihnească! Da, sunt negru şi mă cheamă Neculai, şi azi e ziua mea, şi vă rog din inima mea de copil să nu vă apucaţi să-mi spuneţi… ce nu trebuie să-mi spuneţi.“ Adică „La mulţi ani!“. Urăşte asta. „Şi ca să înţelegeţi cât sunt de ciudat, de ziua mea dispar! Dacă nu e zi de muncă o iau la crac peste câmpii şi mă duc la munte, singur-singurel. Ba mai mult, ca să vedeţi ce cururi sucite sunt negrii, opresc la prima benzinărie şi-mi iau o cartelă reîncărcabilă şi-o schimb pe-aia din telefon, stau cu telefonul închis două zile, iar când bag din nou cartela mea şterg mesajele in corpore şi fără să le citesc!“

Partenerul lui de prezentare, Mircea Solcanu, zis „La Naiba“, povesteşte, printre altele, despre gay-i români de toate vârstele care roiesc în jurul gării din Milano, oferindu-şi contra cost serviciile sexuale, dar şi despre conţinutul mesajelor pe care le primeşte de la tinerii gay de aici. „Primesc multe e-mailuri în ultimul timp, pe adresa personală, de la tineri, adolescenţi care vor să se sinucidă doar pentru că nutresc sentimente faţă de oameni de acelaşi sex. Deja am obosit să folosesc aceleaşi expresii şi să le răspund că nu e nici o problemă. Le spun că, în eventualitatea că părinţii sau prietenii ar afla, îi preferă vii şi gay decât altfel... Problema este că, atunci când acei adolescenţi se uită la televizor şi văd că de gay se râde, se gândesc că nu vor ca de ei să se râdă, se consideră frustraţi şi handicapaţi şi nu sunt...“

Când consideră că situaţia o impune, Zâna ştie să fie tranşantă. S-a întâmplat şi în primăvară, când o admiratoare a întrebat-o de ce nu face o fuziune cu Mihaela Rădulescu, la acţiunile caritabile. Era perioada când aparent se potolise conflictul izbucnit între cele două realizatoare tv, odată cu acţiunea de strângere de fonduri pentru salvarea micuţei Teodora Georgescu. „Am mai făcut o dată ceea ce tu îmi sugerezi... dar când cineva îmi răsplăteşte gesturile făcute cu bună-credinţă minţind public în privinţa mea, cu intenţia clară de a-mi pune reputaţia la îndoială pe nedrept după atâţia ani de muncă, atunci îmi rezerv dreptul de a clarifica lucrurile... Gălăgia nu e un mod de viaţă pentru mine, nu e alegerea mea în viaţă, deşi poate că alţii se simt astfel ca peştele-n apă; mă apăr atunci când sunt nedreptăţită şi lucrurile sunt duse mult prea departe, dar altfel evit polemica, prefer să consum acelaşi timp clădind ceva durabil.“ Şi, de aici, schimbul de replici acide între dive a fost reluat în media.

Activ, direct, spumos şi uneori şocant este pe blog Mihai Bendeac, alias Naomi, Băsescu, Bănel de la „Mondenii“. Într-o recentă postare, Mihai îi acuză de bădărănie şi nesimţire pe Andreea Marin şi Ştefan Bănică jr., pentru că de la „TV Mania“ au plecat valvârtej la premiile VIP, fără să aştepte încheierea ceremoniei. „Nu au făcut o adevărată cursă (n.n. cum au scris cei de la «VIP» într-un comunicat), ci o adevărată bădărănie. De ce spun asta?! Pentru că e o lipsă de respect să pleci după ce ţi-ai luat statueta! Adică «M-am văzut cu sacii-n căruţă, dă-vă-n p..a mea!». Alţii te-au aplaudat pe tine şi tu nu stai să-i aplauzi! De ce?! Din nesimţire?! Credeţi că actorii de la Hollywood au plecat de la Oscaruri imediat după ce şi-au luat premiul sau rămân până la sfârşitul ceremoniei?! Vai de vedetismul nostru!“



Mai multe pe Cotidianul

Sursa: Cotidianul

Niciun comentariu: