marți, 23 decembrie 2008

Noaptea magica dintre ani

Oricat de pragmatica ai fi, tot iei o crenguta de vasc si o atarni de lustra, gandindu-te la sarutul de sub vasc de la miezul noptii si la toate visurile pe care speri sa le implinesti in noul an...

Ne pregatim pentru noaptea dintre ani cu hainute frumoase, ne aranjam, ne dichisim, avem grija sa punem si niste bani la sutien, facem o scurta retrospectiva a anului care urmeaza sa se incheie... cantarim cat am iubit, cat am suferit, cat am plans, cat am ras, cat ne-am simtit regine, cat ne-am simtit cenusarese, cine ne-a stat alaturi, cine a plecat de langa noi, cat am sperat, cat am pierdut, ce-am realizat, cat am gresit...

Dar mai presus de toate, ce aduce cu adevar magic cu ea noaptea dintre ani este speranta.

Speranta ca anul viitor vom realiza tot ce nu am reusit sa realizam anul acesta, speranta unui nou inceput, unei noi sanse, speranta in noi insine, speranta in cei de langa noi, speranta intr-o lume mai buna...

Iar din speranta vine forta, forta de a crede, dar si de a lupta ca visul sa devina realitate, de a lupta sa indreptam tot ce e rau si gresit, de a lupta sa ne focalizam mai clar obiectivele si sa gasim toate resursele ca sa le indeplinim, de a lupta sa ne autoformam, sa ne autosugestionam, sa ne autoorientam spre succes.

E ceva magic noaptea dintre ani. Te simti in egala masura mic si neinsemnat, dar si mare si important. Te gandesti ca esti doar o persoana, pe o planeta, intr-un univers, dar totodata te simti conectat la toata bucuria traita simultan de milioane de oameni si din bucuria exploziei milioanelor de sampanii, simti cum te incarci cu forta, speranta, bucurie, incredere si fericire.

Iar prima zi din noul an te gaseste mai buna, mai puternica, mai ambitioasa, mai indulgenta cu altii, dar mai exigenta cu tine insati, mai sexi, mai frumoasa, mai vesela, mai calma... pentru ca totul vine din noi, din felul in care gandim si ne autosugestionam.

La multi ani si la multe ganduri bune!



Sursa: ELE

Niciun comentariu: