vineri, 19 decembrie 2008

Iphone 3G Orange Romania Lansare 22 august

Gata, este confirmat in seara asta pe la ora 23:59.59 se deschid cateva magazine Orange in tara in care se va vinde unul dintre cele mai scumpe gadget-uri pe care a fost dat sa le vad in romania, Iphone 3G de la Apple. Dupa ce s-au vehiculat destule zvonuri in legatura cu cine il a aduce in Romania ( Orange sau Vodafone) pana la urma de pare ca operatorul de telefonie Orange a reusit sa se inteleaga cu cei de la Apple si sa aiba drepturi exclusive asupra Iphone 3G in Romania pentru perioada urmatoare. In schimb cei de la Vodafone Romania au replica comerciala prin HTC Touch Diamond la un pret mult mai bun si cu aproximativ aceleasi functionalitati de gadget.
Zvonuri in legatura cu obligatiile celor care vor un Iphone 3G luat cu “acte in regula” au aparut deja si se pare ca o sa fie aproape jaf la drumul mare pentru o un telefon care nu face foarte multe ( si plus ca ii destul de sensibil la defecte). HTC Touch Diamond o sa fie la un pret mai acceptabil ( de la gratuit pentru pachete mari pana la 249 euro pentru un pachet normal).
Din punctul meu de vedere si parafrazand un amic care a zis “Iphone este un calculator cu funtii de telefon”, mai trebuie vreo 2-3 generatii de Iphone pana cand o sa fie un telefon care o sa merite sa il iei.
Eu va recomand niste telefoane tari la preturi rezonabile de pe NiceOL. Eu mi l-am cumparat pe asta pentru ca m-am saturat sa am 2 telefoane la mine.

Sursa: Morgans

Niciun comentariu: