vineri, 19 decembrie 2008

Plata online telefon la Vodafone - esec lamentabil

Am si eu un abonament la Vodafone de 3 ani. In ultimele luni am incercat sa platesc factura de telefon Vodafone online prin My Vodafone. Interfata de management al facturilor si serviciilor mai veche era dezastruoasa si avea niste erori incredibile ( cand se incarca), dar totusi factura se putea plati online fara probleme. Cu ocazia asta am mai scapat de drumuri prin centru ( Cluj Napoca) unde nu gasesti loc de parcare nici sa vrei. Totul in regula si frumos pana aici. Acum cateva zile, pe noua interfata My Vodafone ( care ii ok din punctul meu de vedere) am incercat sa imi platesc iar telefonul. Mare greseala…totul a functionat bine pana la sectiunea de plata de in care se face autorizarea tranzactiei pe card cand interfata de la Epayment a crapat complet ( page not found cred ca era). Bun am zis poate mi-a cazut mie internetul si s-a intrerupt tranzactia dar nu ii nici o problema o refac in ziua urmatoare si asta e.A doua zi interfata de la My Vodafone imi spune ca am mai facut odata plata respectivei facturi si sa verific. Ma uit in cont la BT si vad ca banii pentru plata facturii Vodafone au fost luati din cont si mi-am zis ca banii au ajuns la Vodafone si totul ii ok ( ciudat ii ca nu mi-a venit emailul de confirmare a platii de la Gecad - Epayment). Dupa 2 zile ma suna cei de la Vodafone ca nu mi-am platit factura.Si acuma au inceput problemele care ma enerveaza cel mai mult pe mine– NIMENI DE LA VODAFONE SAU EPAYMENT NU POATE FACE NIMIC. La Vodafone Romania nu au ajuns banii asa ca nu ii intereseaza ca procesatorul lor a cauzat problema; pe langa asta cei de la Epayment te iau cu marketing de telenovela ca da se rezolva ca o sa discute ei cu banca si o sa se continue tranzactia…Pe naiba…In schimb BT mi-a oferit o solutie salvatoare ( maxim 45 de zile pana pot intra banii inapoi in cont pe baza unei cereri la una dintre agentiile BT). In tot acest timp ori mai faci odata plata, ca sa nu platesti penalizari la Vodafone sau ramai fara telefon…si asta cu suma respectiva blocata de procesator.Nasol.


Sursa: Morgans

Niciun comentariu: